SuPer-Nuoret laineilla ja valmistuvien varaslähtö -risteily 20-22.4.2018

SuPer-Nuoret laineilla ja valmistuvien varaslähtö -risteily

SuPer-suosittu SuPer-Nuoret Laineilla -koulutusristeily tulee taas - ja tällä kertaa kutsumme mukaan myös valmistuvat opiskelijajäsenet!

Lähde mukaan keskustelemaan ajankohtaisista aiheista SuPer-Nuorten näkökulmasta - hauskanpitoa unohtamatta.

* * *

Aika: 20. - 22.4.2018

Reitti: Helsinki - Tukholma - Helsinki

Viimeinen ilmoittautusmispäivä: 11.3.2018

Ilmoittautuminen: www.superliitto.fi >> kirjaudu jäsensivuille >> SuPer kouluttaa

* * *

Koulutusristeilyllä saat tietoa SuPerista ja omista oikeuksistasi työelämässä. Mielenkiintoisen koulutuksen lomassa vaihdetaan tietysti myös välillä vapaalle.

Risteily on tarkoitettu SuPerin 18 - 35 -vuotiaille varsinaisille jäsenille ja ensisijaisesti heille, jotka eivät ole aikaisemmin osallistuneen SuPer-Nuorten koulutuksiin. Nyt kutsumme risteilemään myös kevään 2018 aikana valmistuvat opiskelijajäsenet!

HINTA

Omavastuuhinta opiskelijajäsenille on 50 €, joka sisältää opetuksen, ohjelman mukaiset ruokailut ja majoituksen kahden hengen hytissä.

Omavastuuhinta SuPer-nuorille on 70 €, joka sisältää opetuksen, ohjelman mukaiset ruokailut ja majoituksen kahden hengen hytissä.

ILMOITTAUTUMINEN

Risteilylle ilmoittaudutaan osoitteessa www.superliitto.fi >> kirjaudu jäsensivuille >> SuPer kouluttaa. Jos risteily täyttyy ennen ilmoittautumisajan päättymistä, ilmoittautuminen sulkeutuu. Ohjelma ja tarkemmat ohjeet lähetetään osallistujille noin kuukausi ennen tilaisuutta.

LISÄTIEDOT

Lisätietoja SuPer-Nuorten koulutuksista saat opiskelija-asiamies Tanja Oksaselta, tanja.oksanen@superliitto.fi tai puh. 09 2727 9192.

Tervetuloa risteilemään SuPer-porukkaan!

Henkilön Suomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPer ry kuva.