Pääluottamusmies vaihtuu 25.7.2022

Vantaan kaupungin palveluksessa olevien Superilaisten pääluottamusmies vaihtuu Mitri Siltalahden siirtyessä toisiin toimiin.

Uudeksi pääluottamusmieheksi on valittu Ville Myllymäki 25.7.2022 alkaen.

Olen Ville Myllymäki, 41 vuotta. Olen Vaasasta lähtöisin ja Tampereen kautta tullut pk-seudulle 2000-luvun alkupuolella. Sote-alan työt olen aloittanut liki 20 vuotta sitten, lähihoitajaksi valmistuin 2014. Harrastan omakotitaloa, retkeilyä, campingia ja musiikkia. Yhdistystoiminnassa olen ollut aktiivinen pari vuosikymmentä, ja tällä hetkellä olen Kuuloliiton liittohallituksessa ja parin kuuloalan yhdistyksen rahastonhoitajana. Perheeseeni kuuluu vaimo ja kaksi labradorinnoutajaa. Minulla on keskivaikea kuulovamma, mutta (apuvälineiden kanssa) hyvissä olosuhteissa sitä ei välttämättä kovin edes huomaa.

Tulin vuosi sitten Vantaan kaupungille töihin, mutta sitä ennen olin yli viisi vuotta yksityisellä sektorilla luottamusmiehenä päätoimen ohella. Ajankäyttöä oli päivä-kaksi kuukaudessa.

Edunvalvonta on aina kiinnostanut minua, myös yhdistystoiminnassa. Hyppään kesken kauden syvään päähän mutta eiköhän ne asiat ala sujumaan ja Mitri ehtinee opastaa hiukan alkuun. Kaikki ovat kysyneet, mitä minun työhöni sitten kuuluu. Enpä sitä vielä itsekään tiedä, mutta veikkaanpa, että perehtymistä eri asioihin on aivan valtavasti alkuun.

Minulla pitäisi säilyä Mitrin vanha numero, ja sähköpostini on ville.myllymaki@vantaa.fi. Heinäkuussa hallinto on lomalla, ja uutta puhelinta en ehkä ihan heti saa, mutta sähköpostilla ainakin tavoittaa. Voi jättää sitä kautta soittopyyntöäkin.  Ajankohtaiset tiedot löytyvät yhteystiedot välilehdeltä.

Tehdään yhdessä  Vantaan kaupungista parempi työpaikka!

Kuvan esikatselu

Eli SuperSuper kiitos MItrille menneistä kausista ja tervetuloa Ville!