SuPer-Nuorille ja Raksanuorille suunnattu yhteinen SuPerRaksa-tapahtuma järjestetään 1-2.9.2018!

Jihuu! SuPer-Nuorille ja Raksanuorille suunnattu yhteinen SuPerRaksa-tapahtuma järjestetään Espoossa 1-2.9.2018!

SuPerRaksa kokoaa 150 osallistujaa (75 super + 75 raksa)

yhteen puhumaan nuorten työntekijöiden kohtaamista haasteista ja järjestäytymisestä hauskanpitoa unohtamatta.

Paikkoja on rajoitetusti, vain 75 nopeinta ilmoittautujaa/liitto mahtuu mukaan vuoden siisteimpään tapahtumaan! Ilmoittauduthan siis oman liittosi ohjeiden mukaisesti mukaan vaikka saman tien.

Raksanuoret pääsevät ilmoittautumaan täältä: bit.ly/superraksa2018

SuPer-Nuoret pääsevät ilmoittautumaan kirjautumalla jäsensivuille täältä: www.superliitto.fi/kirjaudu

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä!

Tapahtuma on osallistujalle maksuton. Lisätiedot tapahtumasta lähetetään osallistujille ilmoittautumisen päätyttyä 10.6. jälkeen