SYYSKUUN TULEVIA TAPAHTUMIA

Hei!

SYYSKOKOUS 27.10.22

Nyt on taas aika merkitä syyskokouspäivä kalentereihin. Varaathan kalenteriisi päivän 27.10 klo 17 alkaen, paikka tarkentuu lähemmin varsinaisessa kutsussa.

Myös ammattiosaston vaikuttajapaikkoja on vapautumassa. Joukkoomme tarvitaan uusia toimijoita niin kunnalliselta kuin yksityiseltäkin sektorilta.

Ammattiosasto on alueen superilaiset yhteen kokoava voima ja jäsentensä paikallinen edunvalvoja.

Ammattiosastotoimijaksi ryhtyminen ei edellytä erityisosaamista tai aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä. Into, kiinnostus ja halu vaikuttaa oman ammattiosaston toimintaan ovat hyvän toimijan ominaisuuksia. Tehtävien hoitamiseen saa koulutusta liitosta ja liitto myös korvaa koulutuksista aiheutuvat kustannukset erillisen ohjeistuksen mukaan.

Tule siis rohkeasti paikalle syyskokoukseen!

KAUPUNGIN UUSI LUOTTAMUSMIES TAVATTAVISSA

Kaupungin pääluottamusmies on vaihtunut 25.7.22. Mitri Siltalahden seuraajaksi valittu Ville Myllymäki on paikalla syyskokouksessa.

Ole pääluottamusmieheen yhteydessä niin pienissä kuin suurissa työsuhteen murheissa. Haasteet on aina helpompi ratkoa, mitä varhaisemmassa vaiheessa niihin päästään puuttumaan. Puh: 050 312 2073 / ville.myllymaki@vantaa.fi

MARRASKUUSSA KAJAHTAA 24.11

Diskohitit raikuvat ja toinen toistaan näyttävämmät asut vaihtuvat, kun Priscillaksi, aavikon kuningattareksi nimetty bilebussi kaahaa halki syrjäisen sisämaan glitteriä pöllyten ja kaikki valot loistaen.

Tapahtumasta informoidaan  tarkemmin lähempänä.

Syysterveisin Hallitus